Įvertinkite naują Kėdainių senamiesčio eismo organizavimo planą

Gyventojam teikiamas susipažinti ir apsvarstyti Kėdainių miesto senamiesčio eismo organizavimo planas. Siekdama patobulinti eismo tvarką, kad kuo geriau būtų tenkinami gyventojų poreikiai, Kėdainių rajono savivaldybė užsakė Vilniaus Gedimino technikos universiteto atlikti tyrimą ir parengti Kėdainių miesto senamiesčio eismo organizavimo planą. Šis planas jau išnagrinėtas ir apsvarstytas savivaldybės administracijoje ir Saugaus eismo komisijoje. Po visuomenės pastabų planas vėl bus svarstomas Saugaus eismo komisijoje ir vėliau administracija imsis jo palaipsninio įgyvendinimo. Taigi, prašome susipažinti, pastudijuoti ir pastabas pateikti iki gruodžio 15 dienos. Siuskite jas adresu konkursas@kedainiai.lt.

Pagrindinės tyrimo ir plano išvados

Modalinis kelionių pasiskirstymas Kėdainių mieste nėra darnus, nes net 60 % kelionių atliekama automobiliais, viešajam transportui tenka 11 %, dviračiu − 7 % ir pėsčiomis − 22 %. Vertinant vidutinę kelionės trukmę, tenka pastebėti, kad ilgiausiai trunka apsipirkimo kelionės − apie 34 min., laisvalaikio kelionių trukmė − 23 min. ir trumpiausiai trunka kelionės į darbą − 16 min.

Analizuojant Kėdainių miesto susisiekimo sistemą, nustatytos pagrindinės problemos. Tai dideli (iki 40 proc.) tranzitiniai krovininio transporto eismo srautai, kurie kertą miestą J. Basanavičiaus ir Tilto gatvėmis. Antroji - intensyvus tranzitinis automobilių judėjimas per senamiestį Radvilų ir Senąja gatvėmis. Nustatyta, kad Kėdainių senamiesčio teritorijoje net 309 automobilių stovėjimo vietos yra privačiose aikštelėse. Pasirinkta koncepcija „Eismo valdymo scenarijus“ pagerins judėjimą senamiestyje.

Pasirinkta koncepcija

Siekiant išspręsti nustatytas problemas, pagrindiniai siūlomi sprendiniai būtų krovininio tranzitinio eismo nukreipimas nuo miesto senamiesčio, bet tai įmanoma atlikti tik perspektyvoje, kai bus įrenti aplinkkeliai. Todėl dabar planuojama įvesti tranzitinio eismo apribojimus senamiesčio teritorijoje sumažinant tranzitinio automobilių judėjimą Radvilų ir Senąja gatvėmis, tuo pačiu įvykdant

automobilių stovėjimo vietų senamiesčio zonoje plėtrą. Papildomai Kėdainių miesto senamiesčio teritorijoje bus galima įrengti 121 automobilių stovėjimo vietą aikštelėse ir dar 111 vietų stovėjimo juostose. Tai bus pasiekta įvedant vienpusį transporto eismą Radvilų gatvėje iki susikirtimo su Senąja gatve. Senojoje gatvėje iki susikirtimo su Didžiąja gatve ir Didžiojoje gatvėje nuo susikirtimo su Josvainių gatve.

Griežtai draudžiama Kėdainietis.lt paskelbtą informaciją naudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse be raštiško ar žodinio redakcijos sutikimo, o jei sutikimas buvo gautas, būtina nurodyti Kėdainietis.lt kaip šaltinį ir naudoti aktyvią Kėdainietis.lt nuorodą.

Prie kiekvieno Jūsų komentaro bus rodomas IP 3.232.96.22.

Rašyti

Portalo Kėdainietis.lt redakcija neatsako už komentarus ir jų neredaguoja, tačiau pasilieka teisę pašalinti tuos skaitytojų komentarus, kurie yra nekultūringi, pažeidžia įstatymus ar reklamuoja. Informuokite redaktorius apie netinkamus komentarus Kedainiai@internetozinios.lt. Už komentarus tiesiogiai ir individualiai atsako juos paskelbę skaitytojai, kurie gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

Taip pat skaitykite

Kėdainių miestą stebi vaizdo kameros

Į stebėjimo punkte įrengtus monitorius realiuoju laiku atkeliauja vaizdas iš 29 šiuo metu mieste veikiančių vaizdo stebėjimo kamerų. Netukus ...

Savivaldybės ir ugniagesiai gelbėtojai veiks kartu mažinant žuvusiųjų gaisruose skaičių

Didelis kasmet gaisruose žūstančių gyventojų skaičius yra ne tik saugos, bet ir socialinė problema. Tai sausio 12 dieną įvardino Lietuvos sav...